Saturday, May 31, 2008

为爱而"疯"

小小故事

甲: 分手吧...
乙: 不要....我不要(那时乙在驾驶)
甲: 别在纠缠下去了...

乙一手握住车盘...一手就紧握甲的手...
甲用力甩开...
乙坚持在捉住他的手...
结果车辆在路上来了个270度的大转....
二者幸好没事
______________________________

也许在你眼里
乙很不理智
乙很傻
乙不应死缠烂打

但我佩服乙的坚持

在爱情里,
没有什么问题是解决不了的...
只有你不想解决的问题....

在爱情里,
二人之所以会分离,
终究只有一个原因:
有人变心!

能挽回吗?
我觉得能
但须似乎你要不要!
意愿不在...
想修补关系简直就是空中楼阁...

有一见衷情后
还能天长地久吗?
我坚信有!

但是唯能奉劝乙
你想找能和你天长地久的..
可惜此人和你没共识

愿你
早日如愿以偿

2 comments:

mr-underwater said...

看到就想起我以前的时候,
伤心ing。。。。

qian said...

What happened to you recently? Pms ar.. Haha.. Not referring specifically to this post..just that you mentioned in your profile pic..

Lol..one explanation: you grow up d. HAHAHAHA..LOL..only adults will start feeling sad.

Well. No matter what had happened, it will eventually get over. Then after that, Cheh..ice kacang lar.

Anyway, I am always a phone call (too ex) or an email away. =)

Just email me la if you need someone! I am coming back in Aug..
And all of you MUST COME OUT.. I miss you all.